Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
    Да за оборотите си прав ,но ще трябва да свикна че карам дизел,до сега съм имал само бензинови коли.
    П.С Забравих да пиша че има теч на масло от семеринга на коляновия вал(точно този към съединителя) имали възмойност от там да е проблема?
    Какво разбираш под теч? Като стои намясто и работи двигателят капе ли масло от там? Ако само омазнява, нещо което на доста кораби го има, едва ли е от семеринга буксуването.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Не капе,само е омазнено.Явно ще трябва да се сменява съединителя.

      Comment


      • #33
        Ако сменяш съединител, въпросният семеринг е добре да го смениш покрай манипулацията.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Така още впечатления от колата,през преминаване на легнали полицаи има леко скърцане отпред,но през седмицата ще я прегледаме и ще видим от какво скърца.
          Друго което ми направи впечатление е че фаровете светят много ниско,но незнам тези дали се регулират защото са адаптивни или как е там точно се казва.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
            Така още впечатления от колата,през преминаване на легнали полицаи има леко скърцане отпред,но през седмицата ще я прегледаме и ще видим от какво скърца.
            Друго което ми направи впечатление е че фаровете светят много ниско,но незнам тези дали се регулират защото са адаптивни или как е там точно се казва.
            Регулират се, има доста теми тук.

            Само не ги прави много високи като "колегите от провинцията", че много е гадно нерегулиран фар в града.
            1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
            2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
            1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              Не капе,само е омазнено.Явно ще трябва да се сменява съединителя.
              При мен беше подобна ситуацията - съединител на 40к се наложи да го сменя заради въпросния семеринг. Симптомите са същите - боксуване на висока предавка и обороти. Скоро вероятно ще започне и да претриса при потегляне.
              Subaru Legacy 3.0R
              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
              sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Така още впечатления от колата,през преминаване на легнали полицаи има леко скърцане отпред,но през седмицата ще я прегледаме и ще видим от какво скърца.
                Друго което ми направи впечатление е че фаровете светят много ниско,но незнам тези дали се регулират защото са адаптивни или как е там точно се казва.
                Регулират се лесно. В задния край на фара върху машинката има вътрешен шестостен от който се регулира вертикалния ъгъл. По-напред - върху самия фар има друг шестостен от който се регулира хоризонталния ъгъл.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ML 20V Покажи съобщение
                  Само не ги прави много високи като "колегите от провинцията", че много е гадно нерегулиран фар в града.
                  тъпо, мноого тъпо
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    тъпо, мноого тъпо
                    Нямам предвид никой от форума, би трябвало да се разбира това.
                    1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                    2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                    1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                    Comment


                    • #40
                      О.К мерси за инфото за фаровете,но незнам дали ще се справя сам защото незнам в какво положение трябва да са нормално регулирани?
                      Сега за съединителя не винаги го прави,но явно е тръгнал и ще трябва да се сменява.

                      Comment


                      • #41
                        За регулирането на фаровете е нужно място където колата да може на се позиционира на разстояние 5 - 10 м от стена. При поставен регулатор в средно (неутрално положение, реглажът се извършва съгласно скицата:



                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42

                          Comment


                          • #43
                            Ето и малко снимми,на тях се вижда че задната броня има забележки,но след обслужването ще се погрижа и за този проблем.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Честито и безаварийни километри

                              Comment


                              • #45
                                Честито и със здраве да си я караш, колега!
                                Колата ти е двойничка на моята, дажи джантите са еднакви.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X